Jan 5, 2009

HARI PERTAMA PERSEKOLAHAN

Hari pertama persekolahan. 5 JANUARI 2009.Hari ini ada kelas BM tingkatan 3. Saya telah diarahkan supaya memulakan pengajaran dan pembelajaran. Saya sudah bersedia.Tapi bagaimana pula bakal pelajar-pelajar saya? Jadi sebagai memanaskan minda pelajar yang masih tentunya belum bersedia, untuk hari ini saya akan bincangkan tentang sukatan pelajaran Bahasa Melayu PMR.(Sebut tentang hal ini, saya akan ingat bahawa akan datang saya perlu masukkan sukatan pelajaran Bahasa Melayu di blog ini. Insyaallah!.hari ini tak sempat. dah 5.30 pagi. Saya perlu bersiap-siap ke sekolah).

Untuk hari pertama persekolahan, pelajar-pelajar perlu tahu akan skpo pembelajaran mereka. Untuk mereka tahun ini merupakan tahun besar dan penting kerana mereka bakal menduduki PMR. Insyaallah ,saya akan bantu mereka untuk mencapai kejayaan asalkan mereka turut berusaha.

No comments:

Post a Comment